EET pokladna na tvém PC, tabletu
nebo telefonu zdarma do konce roku!

Jak vybrat nejlepší pokladnu pro EET a co je nejlepší volba právě pro Vás?

Od zavedení povinnosti elektronické evidence tržeb se na trhu v České republice objevilo velké množství nabídek produktů usnadňujících EET. Jedná se především o pokladní systémy, EET pokladny, mobilní EET aplikace a další produkty pro elektronickou evidenci tržeb.

Existují dva přístupy k této problematice. První možností je pořízení jakéhokoliv základního produktu, který bude v souladu se zákonnými požadavky na EET. Další možností je přistoupit k situaci jako k možnosti zdokonalit fungování vlastní firmy a dosáhnout vyššího zisku. Jak je to možné?

Druhy EET pokladen

Jedním z jednoduchých řešení EET pokladny pro sektor služeb nebo EET pokladny pro řemeslníky, které je zároveň výhodné i pro menší podnikatele a živnostníky s nižším objemem tržeb, je bezdrátové zařízení, tj. mobil či tablet, doplněné například bezdrátovou tiskárnou. Velkou výhodou tohoto řešení je, že můžete k evidenci využít váš stávající chytrý telefon nebo tablet. Jediné, co budete muset zakoupit, je tiskárna, a to buď klasická nebo bezdrátová a následně software nebo aplikaci, které budete bezprostředně používat k evidenci tržeb, přičemž tyto by měly umět i další funkce, jako například generování přehledů o tržbách v jednotlivých měsících.

Nejvhodnějším řešením pro středně velké provozovny s počtem vydaných účtenek v řádu stovek až tisíců denně, je pořízení klasického pokladního systému. V případě těchto tzv. registračních pokladen se jedná o zařízení zhruba o velikosti stolního počítače, která jsou na trhu dostupná v cenové relaci od deseti tisíc korun. Součástí daného komplexního řešení EET je integrovaná tiskárna účtenek a mnohdy také čtečka platebních karet. Všechny transakce realizované prostřednictvím takové pokladny jsou ukládány do fiskální paměti, přičemž případná kontrola ze strany orgánů finanční správy pak probíhá kontrolou této paměti přímo na provozovně.

Mobilní EET aplikace

Jednou z možností, jak se vypořádat s elektronickou evidencí tržeb je výše zmiňované použití vlastního chytrého telefonu a aplikace, která za vás bude tržby evidovat. Mezi výhody těchto „smart" zařízení patří jejich snadná přenosnost a mobilita. Na trhu jsou k dispozici mnohé aplikace s rozdílnými cenovými hladinami. U některých aplikací dostupných na trhu, jako například u aplikace LétoPOS, nezáleží na počtu vydaných účtenek, a proto nejsou diskriminovány ani větší podniky s velkým počtem vydaných účtenek denně.

Takový typ aplikace dokáže kromě elektronické evidence tržeb také vytvářet praktické přehledy o vašem podnikání, jako například grafy a statistiky počtu zákazníků za den, měsíc nebo určité období roku. Díky tomu se můžete více dozvědět o svém podnikání, zaměřit se na silná období nebo nejnavštěvovanější časy. Z aplikace je pak velmi snadné získat veškerá data potřebná pro Vaše účetnictví, nebo lze účetní/účetnímu přímo zřídit přístup do aplikace s možností samostatného stahování účtenek za jakékoliv období.

Vyzkoušejte pokladnu LétoPOS zcela zdarma a získejte exkluzivní bonusy!
Líbily se ti naše materiály? Zaregistruj se do LétoPOS a nic ti neunikne.

Zaregistruj se a vyzkoušej LétoPOS zdarma
Používáme cookies ke zlepšení našich stránek.
Souhlasím
Close